Popüler Yayınlar

1 Mart 2011 Salı

Let's Get it Started

Hadi başlayalım;
Bu ilk yazım ama yazacak o kadar çok şey olduğunu düşünüyorum ki.. Ha bi de bunları kafada toparlayıp yazıya dökme meselesi var o da ayrı iş. Tabi bunu yazarken de blogspot'un kapatıldığı haberini almak iyice sinir bozuyor ama yazıyorum. Nası olsa açılacak ve okunacak o yüzden sorun yok devam...

Öncelikle ilk yazı olduğu için blogun anlam ve öneminden bahsetmek gerekir diye düşündüm bilmem doğru düşünmüş müyüm? (arada böyle kendimi kendime soru sorarken buluyorum neyse...) Bu blog herhangi bir şeyin blogu değil, günlük hayatta bir yere baktığımda kafamda o kadar çok ampul(!) patlıyor ki birilerine anlatma ihtiyacı duyuyorum. Anlatınca da bazen millet deli misin sen diyo heralde her şeye muhalefet ettiğim için.. Burada daha rahat anlatırım düşüncesiynen açtım bu blogu artık ne düşünürsem yazmaya çalışacağım. Ayrıca burada sadece ben değil sevgili dostum Onur da aklına ne gelirse yazacak.Şimdilik ikimiziz sonra eklenen olur mu bilemem. Bakalım ortaya ne çıkacak, iyi bir şeyler yapabileceğimizi düşünsek bile henüz çok iyiyi hayal edemediğimiz için olsa gerek kararsızız aslında bu blogun ileride ne konumda olacağı konusunda.(YUH cümleye bak amk!) Ha bu arada blogun adı olan Antagonist de "muhalefet"ten gelmekte. Öyle her şeye muhalefetim diyorum ama elbette her şey değil ama sonuçta dünyada o kadar saçma şey oluyor ki çoğuna akıl sır erdiremiyorum işte bunlara muhalefetim ve bunları yazmak istiyorum.Belki sizin de hoşunuza gider de okursunuz..
Neyse bitirirken "beni sizler yarattınız" diyesim geliyor ama " yaratmak Allah'a mahsustur" seslerini duyar gibi oluyorum vazgeçiyorum. Sonuç olarak okuyun ya zarar gelmez...Beğenmezseniz bi küfredersiniz olur biter...
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder